24 ur ponovno poroča o policijskih akcijah s področja preventive v cestnem prometu. Država je jebeno lačna. Zmanjšanje socialne varnosti postaja moda, saj celo tisti, ki so odgovorni za njeno zagotavljanje odkrito govorijo, da jo bodo zmanjšali. Po drugi strani narašča nadzor nad ekonomskimi tokovi kjer nas zaostalost tišči nazaj v leto 1950. Policija me je na vsakem odseku sposobnaulovit s prekoračitvijo hitrosti - prostovoljno priznavam. Večino časa preživljam na avtocesti. Za vsakih prevoženih cca 700 km (minimalni domet s polnim tankom) pa je moja povprečna hitrost okrog 70km/h kar je 60 km pod omejitvijo. pa je od Ljubljane do Novega mesta ali Nove Gorice večino časa avotcesta ali pa regionalka, kjer je omejitev 100 km/h. Tukaj nekaj ni v redu. Ko sem se zadnjič peljal do Budve je kljub temu, da na nekaj koncih ni avtoceste in da so omejitve relativno nizke (po Črni Gori praktično 40 km/h), kljub temu je bila povprečna hitrost nekje 100 km/h. Ne da bi bistveno drugače vozil - morebiti celo bolj po predpisih Varnost - v Sloveniji kljub nižji povprečni hitrosti obstaja na eni sami poti bistveno več nevarnih situacij. Vključno s cestninskimi postajami, ki bi že davno morale biti podrte, pa se verjetno ne bo zgodilo, dokler ne bo več resnih nesreč kot je bila tista ko je italjanski motorist zapeljal na napačni pas in prebil zapornico. To se nebi zgodilo če bi bila cestninska postaja tam odstranjena. In za to je odgovorna država.
In država bo morala zagotoviti pogoje za večjo mobilnost prebivalstva v kolikor si želi razvoja in moderne družbe. Dokler pa razmere na cesti v kombinaciji s kaznovalno politiko silijo posameznika, da ostaja doma pa še dolgo ne bomo doživeli gospodarskega preboja.
In država bo morala zagotoviti pogoje za večjo mobilnost prebivalstva v kolikor si želi razvoja in moderne družbe. Dokler pa razmere na cesti v kombinaciji s kaznovalno politiko silijo posameznika, da ostaja doma pa še dolgo ne bomo doživeli gospodarskega preboja.