Monday, December 1, 2008

Novoletna darila - ideje

1.12. Dan boja proti AIDS-u
1.12 začetek prvega zimskega meseca
1.12. Samo še pet dni do prve radosti obdarovanja (ali pa muke) in potem cel december po istem načelu.

Včasih se sposobi, da obdarujete tudi nekoga, ki ni več otrok, ki ima čut za lepo, .... ima prazno steno?

Nerad delam reklame še posebno ne vsakomur, pa vendar sem na nekaj dobrih stvari v življenju naletel. Ena izmed tovrstnih zadev so slike g. Jevnikarja. Če želite nekomu podariti unikatno darilo, ki bo krasilo pisarno, dnevno sobo ali kak drug prostor potem ga priporočam, pe posebno če niste pristaš visoke umetnosti odkrivanja smisla v medsebojno povezanih črtah.
O njem vem malo, razen tega da izdeluje stvari, k so mi všečne in katere z veseljem priporočam.

Za moje potrebe je izdelal dva lepa motiva pri čemer en krasi moje prostore drugi pa je darilce mojima prijateljema ob pomembni prelomnici.

Slike prilagam ostale njegove umetnine (v boljši predstavitvi) pa najdete na njegovi spletni strani.


No comments: