Sunday, February 18, 2007

saj ni res - pa je

Kot da nebi imel dovolj dela!!!! Ja, spet poskušam bit dodatno aktiven - ne vem če bo supelo ampak poskusimo.

Nekoč sem začel pri hotmailu - in je bil tako neroden in počasen da sem se naveličal. Sedaj sem razmišljal, da bi mogoče lahko gostoval s svojimi neurejenimi mislimi pri SiOLu - pa so se mi zamerili že ob pogledu na druge bloge, ker si delajo zastonjsko reklamo na tako očiten način, da iz principa in spoštovanja do samega sebe ne bodo gostili mojih idej. Če že potem se lahko spomnejo in plačajo - ampak tako velika riba verjetno nisem.

Google - ma ja tudi to ni najboljša izbira ampak naj jim bo - če jim ta aplikacija deluje pol tako dobro kot iskalnik - naj jim bo. Itak mi zmanjkalo časa ali pa se bom naveličal.
Zakaj sem potem začel - ponovno začel - če je v blogu moč potem verjetno ni slabo če sem zraven.

Morda bom dovolj nadležen, da se na ta račun čez 200 let nekaj spremeni.

No comments: