Sunday, January 13, 2008

Aroganca uniforme - slovenska policija

Obračnu glede svobode medijev je brezvezna zadeva - to bom prepuščal boljšim tekstom, kjer bom ahko v popolnosti razvil argumente in imel za to na voljo ustrezen denar in prostor. Tako ali tako nam pa že vsi pravijo, da padamo globoko v brezno demokratičnega totalitarizma, kjer aktualna oblast poskuša obvladovati vse pore našega življenja (tudi Adolf Hitler je na oblas prišel na podlagi demokratičnih in legitimnih volitev).

Sedaj pa k bistvu tega zapisa. Danes, 13.1.2008 ob cca 11.03 sem z loklane ceste na Drenovem Griču zavijal na glavno cesto Vrhnika - Ljubljana. Pred mano je cesto poskušala prečkati skupina treh konjenikov. Pri tem pa so imeli nekaj težav, ker pač konji in cesta niso vendo v najboljših odnosih. Glede na to, da vem kako je prečkati cesto na konju, ki se premisli in glede na to, da poznam dejansko kulturo slovenskih voznikov sem iz varnostnih razlogov zavil na cesto ter prižgal vse štiri smernike in od zadaj spremljal skupino, saj se na ozkem pločniku eden izmed konj še ni popolnoma umiril in je obstajala nevarnost, da odskoči na cesto. Za mano pripelje policijski patruljni avto P-06 - 587 in me gladko sredi naselja prehiti čez križišče in polno črto ter odpelje naprej s hitrostjo, ki je presegala za naselje dovoljenih 50km/h. Prehiti me na podoben način še rdeča mazda (več si o tem avtu nisem zapomnil ker me ni zanimal). Profitirali so pa vsega skupaj nič, ker je bila potem hitrost takšna, da sem ob zavijanju policijskega avta za Bevke uspel zapisati njihovo registracijo.

P-06-587 je: nepravilno prehiteval v križišču in manever dokončal čez neprekinjeno črto, peljal s hitrostjo večjo kot dovoljuje omejitev prometa v naselju, ter potencialno ogrožal druge udeležence v prometu (nikjer v bližini ni znaka, da je prepovedan prehod konjenikov). V kolikor jaz nebi oviral prometa z vožnjo za konjeniki (označen s smerniki) in bi taisto vozilo peljalo nemoteno naprej bi obstajala precejšnja verjetnost, da nebi uspeli preprečiti morebitnega trka s konjem, če bi odskočil na cesto - kar bi bilo zelo popolnoma mogoče, glede na to, da sem imel priložnost videti probleme vseh treh konjenikov pri prečkanju ceste - konji so se namreč izdatno upirali.
Hvala omenjeni policijski patrulji za lep zgled kako zgleda slovenska vozniška kultura - in potem se taista policija drzne meni očitati ne vem kakšne prekrške in mi prazniti žep če vozim tako kot oni. Upam, da bo kdo od odgovornih tole bral in da jih malo izpraša - čeprav odgovor poznam naprej - glasi se pa v smislu tiste pesmi Vlada Kreslina "vrana vrani ne izkljuje oči....."
Pohvalim pa skupino treh konjskih uživačev, ker so se lotili prečkanja ceste na način, kot ga zapovedujejo pravila varnega obnašanja jahačev - konje vštric in vsi sočasno čez ter vsi trije z varovalnimi jahalnimi čeladami - izvedbo bo pa potrebno še malo piliti. Težka je če si jahač - še težja če si konj :D

No comments: