Tuesday, February 26, 2008

Stanje mojih akvarijev.

Ljudje me že nekaj časa sprašujejo, kako je z mojimi akvariji in glede na to, da mineva nekako 3 mesece od kar je celoten projekt stekel podajam ustrezno poročilo :D Še vedno ostajam zvest Mr. Pet trgovini, ki me zalaga predvsem z znanjem in uporabnimi nasveti (lahko je prodat ribe za dober nasvet je pa potrebno nekaj znanja - zato se mi zdi primerno izpostaviti predvsem trgovino, kjer sem dobil tudi znanje ne samo materiale. Glede na to, da sem v osnovi čisti začetnik, pomemben delež uspeha pri preživetju ribje populacije pripisujem njim. Torej obstajata dva akvarija, Eden se je iz rubrike malo mešano preselil v poskus Amazonka, drugi je bil pa že v osnovi zamišljen kot Malawi. Oba sta v preteklosti že bila predstavljena. Še vedno si štejem v čast, da je razmerje med poginulimi in požrtimi ribami takšno, da napeljuje na požrešnost določenih prebivalcev in ne na slabo stanje v akvarijih. V Amazonki so v dveh rundah čudežno izginile štiri neonke (dežurni krivec je v dnevnem času skriva pod neko korenino kjer se je po vsej verjetnosti bolj ali manj zagozdil - ponoči pa naredi red med rastlinjem in ribami - Ta pošast se imenuje trnasti somič ali nekaj podobnega - zabavna zadeva, ki jo ne vidim zunaj razen kadar se prenežre in gre potem začasno umirat za grelec (ko pride k sebi ponovno spremeni svoje bivališče in zgine z dnevne svetlobe pod svojo korenino). Drugače se je V tem času pridružil še pikčasti som nitkar, ki je za spoznanje bolj opazen. Diskus se z izjemo slabih prebavnih navad počuti odlično za moje pojme - vsekakor z malo sreče ga ne bo na hitro pobralo pa še res lep primerek sem dobil (glej video). Skalarke pa rastejo kot nore - na žalost nič ne kaže na kak parček zaenkrat.

Malawi - jah ta največja pošast mi je zjagala lastno partnerko - dokaz, da velika želja po spolni aktivnosti in glavobol lahko pripeljeta do smrti :D. Splošno počutje zadovoljivo, včasih zvije rumene ustonoše ampak so še vedno vse štiri zelo med živimi. Bo pa potrebno poiskat kako učinkovito rešitev proti algam - trenutno sem zmanjšal čas osvetlitve in malo podrgnil po šipah.
Ugotavljam da bi potreboval dva ogromna in ne zgolj velika akvarija in nekoga ki bi zadevo vzdrževal, kadar se meni nebi dalo.
Drugače pa je največja zabava urejanje Amazonke - ker skalarke pogosto delujejo bolj kot piranje. Takoj ko namočim roko napadejo in me cukajo - tak bedno zabaven občutek. Drug štos je prehranjevanje - predvsem v Malawiju - stvar spominja na krdelo psov. Vsi se nabijejo tik pod površje in se prerivajo ter poskakujejo, če bo kaj hrane. Potem ko kaj pade v vodo je pa masaker. Dobivam občutek, da te ribe dejansko niso tako zelo glupe - vsaj za hrano fehtat so se zelo dobro naučile. Posledično sem vsake 14 dni v trgovini in kupujem novih 500 ml zaloge. O tem da je posrano dno akvarija pač stranski produkt pa tako ali tako ni vredno razpravljat.


No comments: