Sunday, May 4, 2008

Tovariš Tito

V času janševističnega liberalizma, ki prej spominja na nekatere druge pretekle poltične sisteme kot na resno obliko demokracije danes z veseljem obujam spomin na neke druge čase, ki sem jih poznal dovolj od blizu, da so mi všeč in dovolj od daleč, da vse takratne probleme gledam iz varne razdalje. Bolj kot Sloveniji požira kapitalistična logika prikrita s trhlo lipovo masko demokracije, bolj ko mi govorijo o slabi preteklosti, da nebi bil pozoren na še večje slabo v sedanjosti bolj se zavedam pomena njegovih besed, ki so sicer polne političnega in državljanskega zanosa, dejansko pa spodbujajo temelj demokracije - kritičnost državljanov. Ko nam sistematično sistem izobraževanja rušijo ter nižajo kriterije znanja, kulturo predstavljajo mehiške nadaljevanke in igrani resničnostni šovi, bolj sem vesel, da sem imel privilegij spoznavati svet pod okriljem Njegovih besed, ki niso besede ultimativne resnice pač pa pot ne samo za razvoj države, družbe in vsakega posameznika temveč za razvoj človeštva v celoti. Razredni boj ni končan je pa res, da vladajoči razred sistemom premišljenih poneumljajočih reform poskuša razorožiti ljudstvo. Ljudstvo, ki je zgolj ljudstvo in nima potenciala, je kot trop ovac k gre na podlagi laježa in ugrizov Nemških ovčarjev (tistih na štirih in tistih na dveh nogah). Ko pa ljudstvo ima na voljo znanje takrat je pa oblast tista, ki se bo bala ljudstva in bo predstavljala ljudstvo in bo ljudska oblast - pa ne v smislu socializma temveč v smislu prave demokracije. In v tem pogledu je mogoče razlagati Njegove besede kot besede demokrata. Zato ljudje, "učite se, učite in še enkrat učite, kajti le kdor se bo učil bo kaj znal in le kdor bo kaj znal bo lahko koristil domovini". Pa ne samo domovini pač pa tudi prebivalcem te domovine, in nenazadnje tudi sebi. In ravno tega se kapitalizem boji - izobraženih ljudi, ki so sposobni razmišljanja z lastno glavo, ki ne priznavajo avtoritete, in kjer je potrebno spoštovanje zaslužiti ne pa ga prejemati samo zavoljo titule - predsednik vlade.

Nimam pravice nagovarjati s tovariši in tovarišicami, pa vendar - dvignimo svoje glasove in zahtevajmo odgovornost za najvišjo inflacijo v Evroobmočju - ki po enem letu še ne upada
za kazni, ki za minorne prekrške zahtevajo zneske višje od slovenske povprečne neto plače, za nesposobnost oblasti, da na lastnem ozemlju izvaja dejanja lastne suverenosti,... (Saj lahko sanjam ane...). To so trenutki, ko vidim, da slovenska država zgolj povečuje nadzor nad lastnimi državljani, za njihovo blaginjio in dobrobit se ji pa gladko je.e. Zakaj za vraga ni upora proti dejstvu, da slovenska policija ni sposobna prijeti človeka, ki je baje ubil dvajsetletnika, takoj pa najdejo nekoga, ki je po pomoti udaril sina notranjega ministra (tist udarec bi moral namreč leteti na ustrezno mesto njegovega očeta).

Danes po 28 letih sem vesel, da sem dobil izobrazbo v šoli, kjer sem za neznanje dobil ustrezno oceno in zahtevo, da se naučim ne pa da mi gospa učiteljica reče, da sem v pretežni meri dojel osnove snovi.

1 comment:

DRAGO said...

Morda res potrebujemo novega modernrga tita, ki bi znal povezati istomisleče poštene ljudi.To je moj odziv na dejanje predsednika vlade, ki poziva državljane naj ne podprejo referenduma. Nisem nič ne predsednik, vlade ne predsednik, stranke ne član nobene stranke, sem pa član kluba srečnih in pozivam vse državljane, predvsem pa mlade, da me podprejo o razpisu referenduma o predčasnih volitvah in o sestopu kompletne politične garniture. Se pravi ODSTOP vlade z vsemi ministri ter kompletni državni zbor in državni svet in razpišejo se nove volitve brez sedanjih parlamentarnih strank. Temu naj bi se reklo sprememba na političnem parketu. Novi mladi obrazi naj bi začeli iz nič bi na ta način začeli odločati o svoji usodi. Z poštenim delom bi morali dokazali ,kakšne anamalije se dogajajo v politiki. :censored:
Upam , da me podprete in da ne mo to le glas upijajočega v puščavi. Morda pa je edaj pravi čas za korenite spremembe in mladi začnete odločati o svoji prihodnosti in usodi, ne da bodo drugi sprejemali zakone in vak krojili kako boste v prihodnje živeli.