Tuesday, May 29, 2007

delovna nevnema

Že cel dan se pripravljam, da se lotim pisanja enega poročila oziroma analize nečesa, kar me sicer celo zanima pa vendar. Začetki so vedno težki - ponavadi se težji od koncev. Rahlo sem sit vsega ampak nimam izbire. Kriza je ker vedno delam "po navdihu" ozrima, ko imam ravno idejo, čas in voljo, da zadevo napišem. Ker pa ponavadi vedno umanjka vsaj en element od naštetih je moja delovna sposobnost omejena na minimum.
Drugače sem pa postal preveč priden glede zgodnjega vstajanja. Ne vem a so to leta, občutek krivde ker sem pred tem pol življenja prespal ali pa zgolj popolnoma zmešan bioritem, ki se seli med časovnimi pasovi iz dneva v dan. Mogoče mi celo uspe, da se v naslednjem letu navadim vstajanja ob normalnih urah, da ne bom ob 16h lovil ljudi po službah tik preden zaključijo uradno delo, kar se je dogajalo dokler sem imel dopoldansko lenobo in spanje do 12h.
Ok, recimo, da sem sedaj napisal dovolj, da sem padel v tipkarsko formo in grem lahko končno napisat vsaj kako stran tiste analize predno me odnese v naslednjo ustvarjalno krizo.

No comments: