Monday, April 20, 2009

Kuščarji

Razlicno velika, relativno okretna in grozljiva bitja iz pradavnine, ki se svoji prilagodljivosti zahvaljujejo za obstoj skozi obdobje, ki presega obstoj človeka. Do nedavnega sem čutil odpor do teh grozodejtev, zadnjič sem se pa pod pritiskom razmer odločil enega izmed akvarijev spremeniti v nekaj okolju bolj prijaznega. In želja po novem je prevladala nad željo pod znano puhasto kepico imenovano hrček. Tako je nastal terarij (o nastanku tukaj). Poleg tehničnih zadev sem moral ugotoviti, če sem sposoben rokovanja s temi dinozavri. Prvi stik je bil dovolj ugoden, da se mi je zdelo vredno poskusiti. Posledice so predstavljene v nadaljevanju.

Stanje terarija: mrzli del 21 stopinj, vroči del 30 stopinj, na vroči točki pa 35-38 stopinj. Vlaga 35%.
Stanovalci: Pogona vitticeps - po domače Bradata agama in nekaj čričkov - odvisno od lakote glavne zvezde. Starost okrog pol leta, trenutna dolžina 26 cm (tehtanje še sledi). Slike so pa spodaj.

1 comment:

Darko said...

Kuščarji so ql, verjeli ali ne tudi grizejo :)