Saturday, August 4, 2007

Summer study at UoManitoba -part IV - PHOTOS.

As I promised, here are also some photos from my first study month at UManitoba in 2003. Photos are from one of my colleagues, thank you Maja.



Our building St.Andrews' College


In the lobby - evening session.


One of buildings at Uni Manitoba


Our famous GMC





Open-door museum





Inside the boys room somewhere in mid 1800s.


Winnipeg lake


Provincial parliament in Winnipeg, Manitoba


Winnipeg Down Town


Introduction to Morris rodeo

12 comments:

Anonymous said...

luštne slikce...

zanima me sam kolk je trda tista boy¨s pojstla?
jaz mam rada na trdem :P

tisti muzej je pa spukij :) me spominja na teksaški pokol z motorko :)))

lp
roxa

Anonymous said...

Tista boy postla je bl mejhna kukr mehka - zadeva ma nekje 160 cm v dolžino (mene bi mogl glih nekak za glavo skrajšat de bi not pasal) - drugač je pa mehkej od kaksnga Dormeo jogija. Tko de ucas je blo lazi kej druzga dobit trdga kukr jogij - vsaj v tej izvedbi. Če si pa daš medvedovo kožo pred kurišče ga pa lahko trdo fašeš na trdem :PP

Drugac je pa muzej zlo ne-spoukij v zivo - razn skldisca - k ga ni na slik - tm mas pa res precej slab obcutek lahko ce si obcutljiva.

Anonymous said...

na medvedovi koži pa še nisem :P
to bi znalo bit zanimivo.

ej, nisem občutljiva, grozljivke mam rada...sploh scene ala te v hostlu 2-ona ženska ms koso :)))
hecno.

roxa

Anonymous said...

He he, tud jez ne vem za občutke glede medvedove kože. Pa tud na goveji ne čeprov je vrjetno trša podlaga:P

Glede grozljivk mi pa razn imena nič znano. Ok gledal sm neki Hitchcocka drugo pa že skor ne več - že tko je lajf učas preveč podobn temu :DD

Anonymous said...

pismo, na goveji tud nisem :)))

maš prav glede lajfa in grozljivk

roxa

Anonymous said...

hihi, kot kaže naj čaka še prestra prihodnost :P Pa zazačetek bova mogla odpret nek dodatn blog za konkurenco spovednici :P

Anonymous said...

težka bo temu blogu konkurirat.
dober a ne?

:P

roxa

Anonymous said...

čist preveč - ampak še zmer ga mam rajš k poročila iz parlamenta :P

Anonymous said...

enako :)))

roxa

Anonymous said...

ja razlika je vrjetn edin ta da jez morm mal po dolžnosti sledit teb pa ne vem če je treba. :P

Anonymous said...

hmmm?

meni?

Anonymous said...

roxa tebi ja :P