Saturday, September 15, 2007

Dost' mam

Zadnjih nekaj dni se je vleklo ko kurja čreva - o tem na kakšen način se bi dalo spraviti čreva iz kure nima smisla razpravljati pa vendar. Sedenje za računalnikom in mozganje o tem in onem ne pripelje prav daleč. Vse velike aktivnosti bom zadržal zase, dokler ne bo primeren trenutek. Vsekakor pa tudi po zadnji delovni akciji - dokončno mi je uspelo prevesti cca 200 strani lastnih nebuloz v angleščino - bogi tisti ki bo to lektoriral. Vsekakor upam, da se izide vse po načrtu - in to po prvotnem in ne zasilnem.

Na mizi imam že drug šop ničvrednega papirja, ki vsaj ne zahteva prevoda ampak samo temeljito popravo in dopolnitev, ampak tudi to naj ostane skrivnost kaj je v igri. Me pa zanima kje so skrajne meje mojega početja.

Trenutno se začenja prijava in priprava referatov za novo sezono konferenc in ponovno nimam pametne finančne rešitve, v okviru katere bi lahko organiziral kak pameten posvet. Največji problem praktično prostih strelcev je, da nihče ni pripravljen finančno kriti njegovih idej - oziroma skoraj nihče.

V preteklih letih me je že podprlo nekaj podjetij in nekaj občin, žal mi ni nihče od njih potem povedal ali sem z izdelkom upravičil njihovo zaupanje.
Trenutno sem propadel s prijavo na razpis Slovenske raziskovalne agencije ker v raziskovalni sferi vlada en lep začaran krog, skozi katerega je praktično nemogoče. Potrebujem t.i. šifro raziskovalca, ki jo dodeljuje dotična agencija (ARRS). Za šifro raziskovalca lahko zaprosim kot samostojni raziskovalec (pogoji za to so tako neživljenjski, da niti pod razno na začetku raziskovalne poti ni mogoče, da bi tovrstna prijava uspela- ker je več stroškov kot lahko dobiš sredstev), druga opcija je, da zaprosi raziskovalna institucija. Raziskovalna institucija tega ne naredi če raziskovalec ni zaposlen v okviru te institucije na kakem projektu, projekta pa ne more prijaviti ker nima šifre raziskovalca. In potem se nekaj časa ARRS in raziskovalna institucija igrajo ping pong, dokler ne zamudiš roka, izgubiš živcev ali pa dobiš kako čudežno opcijo. Letos sem že drugo leto šel čez ta ping pong in edino nekatere spremembe odnosa dajejo upanje na uspešnejši tretji poskus.

Ma ja včasih je pa potrebno tudi depresijo zganjat - grem popravljat podatke o občinskih financah.

No comments: