Wednesday, July 25, 2007

hitra blagajna -spar

Danes sem ponovno letal po trgovinah - menjam svoj fotoaparata - če koga zanima, lahko napiše comment z mailom pa mu pošljem info, no in v tej iskalni mrzlici (v bistvu bolj zbiranju informacij) sem celo uspel pomisliti na to, da moja zaloga robcev obsega en sam robec. V paniki sem skočil v Interspar v Cityparku. Simpatična zadeva, dokler ne prideš pred blagajno - tam dobiš občutek, da v vsakem trenutku v tej trgovini kupuje 10% Ljubljanske populacije. _In ker nekateri kupijo xyz količino stvari, logično porabijo na blagajni bistveno več časa, kot nekdo, ki kupi en paket robcev (15x10 robčkov) za 0,94 Evra. Zato so izumili hitro blagajno - v tujini je to že dolgo časa stalna praksa. Ampak glej ga zlomka - pred mano so bili v vrsti trije in to vsak z manj kot 5 izdelki. Čakal sem pa bistveno dlje kot na navadni blagajni. Da se človeku strga.

1. Tako velika trgovina morda rabi dve hitri blagajni in ne eno.
2. Blagajničarka na hitri blagajni nima pravice do počasnejšega dela kot na navadni blagajni.

(imel sem namreč možnost opazovati sosednjo, navadno blagajno, kjer je blagajničarka v času, ko sem čakal v vrsti uspešno odpravila eno stranko več in to ob večji količini zaračunanih dobrin.

In to je hitra blagajna - spet se mi toži po Kanadi.

2 comments:

aristeides said...

Domnevam, da je blagajničarka zelo slabo plačana za svoje delo. Sam ne bi tega dela opravljal niti za dve njeni plači. Mogoče bi pa pomagalo (da bi bil hitreje postrežen), če bi ji pustil kaj napitnine in se ji lepo nasmehnil. Prepričan sem, da boš poslej vedno puščal napitnino prodajalcem, glede na tvoje poglede na samoobdavčitev proizvajalcev alkoholnih pijač. Seveda v vrednosti 10% nakupa. Tako si vsaj zapisal v postu o alkoholu.

Anonymous said...

1. Kot kaže ideja o 10% "obdavčitvi" v postu o alkoholu ni bila prav razumljena - poanta je, naj proizvajalci 10% svojega prihodka namenijo kampanji proti alkoholizmu. Nima nobene zveze s potrošniki. (V kolikor se seveda to ne naredi kot pravno zavezujoče, strošek pa prevali na končnega kupca).

2. Kar se tiče napitnin - puščam jih tam in tistim, kjer sem dobro in hitro postrežen, ne zastopim pa logike kako naj bi pustil napitnino v naprej zato da bom hitreje postrežen - še posebno ne v trgovskih kompleksih - drugače je v lokalni trgovini, kjer ljudi poznaš(kamor ne hodim iz točno tega razloga).

Torej Aristedes, vsekakor hvala za komentar, priporočam pa malo bolj natančno branje.