Sunday, July 15, 2007

Zbiljska noč

Zbiljska noč je bila od nekdaj zapisana kot velik dogodek (v zgodovini mojega obveščanja o tovrstnih prireditvah, ob boku sta ji bili še Blejska noč in Pivo in cvetje v Laškem - torej za te tri prireditve sem vedel od malih nog). Včeraj se je zgodila ponovno - za razliko od nekaj preteklih let v lepem vremenu. Kot vedno pridem prezgodaj ampak dokler ne bom prezgodaj prišel še na svoj lasten pogreb ne panike. Na začetku je bil neki torbo harmonikar, ki mu lahko sicer priznam dobro obvladovanje meha ampak drugače je bil pa žalost današnjih dnevnih zvezdic. Sledil je koncert davno pokopanega Pop Design-a in zadeva se je precej spremenila (res je da je bil ob ravno pravi uri, da se je ljudstvo začelo resno nabirat ampak vseeno je bil občutek drug). Prostor pod odrom se je zbil do te mere, da je bil edini izhod na svobodo ob strani. Pogled na ljudi je pričal da z izjemo frajarčkov in frajlic rojenih od nekje 1990 dalje (ki so se samo neumno režali in niso imeli pojma) celotno ljudstvo sodeluje in poje. Pop Design je bil moj prvi koncert (pa ne da bi množično potem hodil na koncerte), nekje v sredini osnovne šole, ko so bili na višku moči dolgih las iz z Vilijem Resnikom v glavni vlogi. Glede na to, da sem poznal zgodovino tega banda relativno dobro in da mi je bilo precej žal da so se ostrigli in potonili v druge zadeve je bilo včeraj veselje toliko večje ko sem videl, da Pop design lahko v kratkem času ponovno zažari in da ljudje še vedno znajo njihove komade na pamet. Upam, da bodo sedaj že rahlo postarani rokerčki ugotovili, da je občutek da ljudje še pojejo tvoje komade dovolj velika spodbuda, da sproducirajo kaj novega v starem stilu.

No comments: